niedziela, 17 marca 2013

Witam

Od 2007 roku pracuję jako SEO Copywriter. Dzięki współpracy z firmami i osobami prywatnymi zajmującymi się pozycjonowaniem stron jestem w stanie przygotowywać zarówno teksty preclowe, jak i artykuły nadające się na zaplecze tematyczne. Lubię pisać artykuły poradnikowe, a choć najbliższa jest mi "tematyka kobieca" i podróże, chętnie podejmuję się również zdecydowanie bardziej niestandardowych zadań. W zakładce "moje teksty" można zapoznać się z przygotowanymi przeze mnie do tej pory realizacjami. Serdecznie zapraszam również na prowadzonego przeze mnie bloga podróżniczego, który również może dać wyobrażenie o tym, jak i co piszę. 

Z wykształcenia jestem politologiem i filolog chorwacką, z zawodu wykonywanego - analitykiem mediów. Z pasji - kibicem w kapciach, miłośniczką muzyki dziwnej i entuzjastką Bałkanów pod każdą postacią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz